O službě
PPC reklama
Přitáhnete více zákazníků tehdy, když hledají to, co nabízíte. Reklama může být cílena na přesný region nebo na příslušnou oblast v době, kdy to má největší význam. PPC reklama vám může přinést nové návštěvníky na váš web. Povzbudit je k požadované akci nebo oslovit váhající návštěvníky. Inzerovat je možné ve vyhledávací nebo obsahové síti nebo přímo na YouTube.
Textová reklama
Vyhledávání v Google patří mezi neodmyslitelnou součást života většiny lidí. Ať vás zajímá aktuální předpověď, nejbližší restaurace nebo nejlepší cena zboží, Google vám pomůže s nalezením relevantních výsledků. Pomůžeme vám najít nejhledanější slova pro váš byznys. Uděláme optimalizaci a zrealizujeme reklamní kampaně, které vám přivedou návštěvníky na váš web.
Bannerová reklama
Reklamu na Google je možné spouštět i napříč různými portály a magazíny ve formě bannerů nebo textů. Poutavými bannery dokážete oslovit a přesměrovat návštěvníky na váš web. Reklama může být zacílena i podle specifických skupin nebo podle oborového zaměření. Pokud chcete rozšířit povědomí o vaší značce, reklama v obsahové síti vám k tomu dobře poslouží.
Výhody
Co vám to přinese?
PPC reklama představuje efektivní způsob, jak zviditelnit vaši firmu. Dokážete zacílit a oslovit vaše zákazníky, když hledají vaše produkty nebo služby. Pomocí obsahové sítě je možné zákazníky znovu oslovit a připomenout se se svou nabídkou.
Vyhledávací síť
V této síti se realizují textové typy reklam. Mezi jejich hlavní výhody patří:
● Používá se k podnícení akce
● Platí se za klik na reklamu
● Můžete být na první stránce
● Rychlé zvýšení návštěvnosti
● Zvýšení míry konverze
Obsahová síť
V této síti se realizují bannerové reklamy nebo videoreklamy.
● Zlepšení povědomí o značce
● Platí se za tisíc zobrazení
● Oslovíte široké publikum
● Zajímavé formáty
● Vhodná pro remarketing
Videoreklama na YouTube
YouTube je druhá největší vyhledávací síť na světě. Videoreklamy dokážete oslovit velký počet vaší cílové skupiny při velmi přijatelných nákladech za oslovení. Existuje několik typů formátů videoreklamy a každá má svůj cíl. Při jejich výběru vám poradíme s ohledem na vaše marketingové cíle. Je možné použít již existující klip nebo vytvořit nový spot podle vašich představ.
Maximálně výkonné kampaně
Performance Max (maximálně výkonné kampaně) jsou novým typem reklamních kampaní, které Google představil. Jak už název napovídá, jsou zaměřeny na zvýšení výkonnosti pomocí strojového učení. Nabízejí tytéž funkce, jako inteligentní nákupní kampaně a místní kampaně, ale navíc získáte větší možnosti, jak oslovit vaše potencionální zákazníky.
Analýza
Analyzujeme odvětví, situaci a vaše plány.
Strategie
Navrhneme strategii vedoucí k vašemu cíli.
Reklama
Spustíme reklamu, kterou budeme optimalizovat.
Vyhodnocení
O všech činnostech vás budeme informovat.
Proces
Jak probíhá spolupráce?
Efektivní PPC reklamu je třeba důsledně připravit a neustále optimalizovat. Na začátku spolupráce se věnujeme analytickým činnostem, jejichž výsledky pak aplikujeme v dalším kroku. Výkonnost reklamních kampaní průběžně sledujeme a neustále zlepšujeme.
Naši klienti
Co o nás řekli?
Portfolio
Ukázka našich prací
Marketingové služby
Mohlo by vás zajímat
Sociální sítě
Převezmeme správu vašich sociálních síti a budeme přinášet obsah s ohledem právě na vaši cílovou skupinu.
Video reklama
Video kampaně pro generování poptávky pomohou zvýšit poptávku a zlepšit obchodní výsledky.
Ecommerce
Pomůžeme s nastartováním prodeje, nebo optimalizujeme existující e-shop pro dosažení ještě lepších výsledků.