Jak jsme zvýšili tržby eshopu o 36% v době poklesu

Jak jsme zvýšili tržby eshopu o 36% v době poklesu

Společnost Trivolt se specializuje na výrobu topných fólií a návrh moderních infračervených topných systémů. Jejich produkty jsou určeny hlavně pro budovy po termomodernizaci a také pro moderní nízkoenergetické domy, byty, chaty, mobilní domy, ale také průmyslové budovy.

Cílem obchodních činností je implementace inovativních infračervených topných technologií v budovách, kde je potřeba vytápění. Firma je zde pro ty, kterým záleží, aby měli moderní, úsporné a ekologické vytápění s nulovými emisemi CO2.

Automatizace procesů eshopu

Naším úkolem bylo automatizovat fakturaci eshopu v maximální možné míře. Omezit ruční vystavování faktur a tím snížit chybovost a zrychlit celý proces. Po analýze požadavků jsme se rozhodli pro účetní systém Omega od společnosti Kros. Klient naše doporučení akceptoval.

Založení skladového hospodářství

První velkou výzvou bylo založení a vytvoření nového skladového hospodářství v podvojném účetnictví tak, aby umožňoval propojení skladu s eshopem s automatickou fakturací. Specifikem bylo vedení skladu v měrných jednotkách – metrech namísto kusů. To si vyžádalo úpravy v konektoru, aby bylo možné vyskladnit zboží korektně. Po založení hlavního skladu jsme naskladnili zboží a propojili s eshopem.

Automatizace procesů eshopu

Propojení skladu s eshopem

Aktualizovaný eshop poskytoval již aktuální stav skladu. Dostupnost zboží byla zpřehledněna a ve správných měrných jednotkách. Po analýze objednávkového procesu a po zohlednění specifik klienta jsme nastavili proces fakturace v Omeze, který byl synchronizován s eshopem. Eshopová objednávka se importovala do účetního systému, kde ji asistentka zfinalizovala a zaúčtovala.

Automatická fakturace

Založení nového skladového hospodářství s propojením na eshop byl úspěšně zrealizován. Stav automatické fakturace byl nastaven s ohledem na požadavky vycházející z reálného obchodního života a umožňoval ještě manuální zásah před fakturací. Zjednodušila se práce asistentky a snížila se chybovost. Eshop nabízel také sady, které obsahovaly několik produktů, nebo rozpracovaný výrobek skládající se z několika zboží. To jsme vyřešili ve skladovém hospodářství pomocí takzvaných makrokaret. Po jejich zavedení za výrazně zjednodušila manuální činnost a snížila chybovost, neboť celý proces byl nyní automatizovaný.

Úprava eshopu a webstránky

Webdesign stránky prošel kompletní úpravou. Doplnili jsme informace, zpřehlednili strukturu a informace. Změnili jsme styl, který vycházel z původního designu, který byl aktualizován, aby lépe odrážel současné designové styly. Celá webstránka působila uceleně, konzistentně a přehledně. Opravili jsme chyby, odstranili nepotřebné pluginy, nefunkční stránky a vytvořili konfigurátor, který byl přesměrován na eshop. Návštěvník tak měl možnost sám si vybrat z možností a měl jistotu správného výběru.

Úprava eshopu a webstránky

Zvýšení autority webstránky

Speciální pozornost jsme věnovali produktovým stránkám. Každý produkt na eshopu byl doplněn o důležité informace. Návštěvník tak měl na jedné stránce všechny potřebné informace potřebné k rozhodnutí. Kromě doplnění textového popisu, byly doplněny i bližší technické parametry. Také ilustrační obrázky s ukázkami nasazení a infografikami. V některých případech webstránka dokonce obsahovala video, týkající se produktu a montáže. Při analýze použitelnosti jsme použili nástroj HotJar, pomocí kterého jsme doladili obsah webové stránky.

Správa PPC kampaní v Google Ads

Postupně jsme kompletně přepracovali všechny kampaně. Stávající kampaně jsme inovovali na novější a starší kampaně jsme postupně vypínali. Optimalizovali jsme i všechna aktiva – texty, tituly, popisky a obrázky. Od vedení jsme dostali povolení výrazněji navýšit rozpočet. Změny na eshopu a produktových stránkách spolu s novým nastavením reklamních kampaní byly úspěšné.

Meziroční nárůst tržeb o 36%

Prakticky okamžitě stoupl prodej eshopu do zcela nových úrovní. Kampaně jsme pečlivě optimalizovali a web neustále vylepšovali. Každý měsíc jsme pak mohli vyhodnotit růst, který jsme na konci roku zhodnotili na úžasných 36%. Vedení i my jsme se velmi těšili, jelikož v té době většina eshopů zaznamenávala pokles. Firma tak podchytila rostoucí poptávku v oblasti ekologického vytápění a managementu topení.

Konzultace

Rezervujte si marketingovou konzultaci s naším specialistou.

Více k přezkoumání

Jak vytvořit úspěšnou reklamu na YouTube?

Jak vytvořit úspěšnou reklamu na YouTube?

Hledáte způsoby, jak dostat vaši značku do povědomí lidí, případně získat více konverzí? Za pozornost rozhodně stojí reklama na YouTube. Ta přináší široké možnosti a