Společnost Trivolt se specializuje na výrobu topných fólií a návrh moderních infračervených topných systémů. Jejich produkty jsou určeny hlavně pro budovy po termomodernizaci a také pro moderní nízkoenergetické domy, byty, chaty, mobilní domy, ale také průmyslové budovy.
Cílem obchodních činností je implementace inovativních infračervených topných technologií v budovách, kde je potřeba vytápění. Firma je zde pro ty, kterým záleží, aby měli moderní, úsporné a ekologické vytápění s nulovými emisemi CO2.
Automatizace procesů eshopu
Naším úkolem bylo automatizovat fakturaci eshopu v maximální možné míře. Omezit ruční vystavování faktur a tím snížit chybovost a zrychlit celý proces. Po analýze požadavků jsme se rozhodli pro účetní systém Omega od společnosti Kros. Klient naše doporučení akceptoval.
Založení skladového hospodářství
První velkou výzvou bylo založení a vytvoření nového skladového hospodářství v podvojném účetnictví tak, aby umožňoval propojení skladu s eshopem s automatickou fakturací. Specifikem bylo vedení skladu v měrných jednotkách – metrech namísto kusů. To si vyžádalo úpravy v konektoru, aby bylo možné vyskladnit zboží korektně. Po založení hlavního skladu jsme naskladnili zboží a propojili s eshopem.
Propojení skladu s eshopem
Aktualizovaný eshop poskytoval již aktuální stav skladu. Dostupnost zboží byla zpřehledněna a ve správných měrných jednotkách. Po analýze objednávkového procesu a po zohlednění specifik klienta jsme nastavili proces fakturace v Omeze, který byl synchronizován s eshopem. Eshopová objednávka se importovala do účetního systému, kde ji asistentka zfinalizovala a zaúčtovala.
Automatická fakturace
Založení nového skladového hospodářství s propojením na eshop byl úspěšně zrealizován. Stav automatické fakturace byl nastaven s ohledem na požadavky vycházející z reálného obchodního života a umožňoval ještě manuální zásah před fakturací. Zjednodušila se práce asistentky a snížila se chybovost. Eshop nabízel také sady, které obsahovaly několik produktů, nebo rozpracovaný výrobek skládající se z několika zboží. To jsme vyřešili ve skladovém hospodářství pomocí takzvaných makrokaret. Po jejich zavedení za výrazně zjednodušila manuální činnost a snížila chybovost, neboť celý proces byl nyní automatizovaný.
Úprava eshopu a webstránky
Webdesign stránky prošel kompletní úpravou. Doplnili jsme informace, zpřehlednili strukturu a informace. Změnili jsme styl, který vycházel z původního designu, který byl aktualizován, aby lépe odrážel současné designové styly. Celá webstránka působila uceleně, konzistentně a přehledně. Opravili jsme chyby, odstranili nepotřebné pluginy, nefunkční stránky a vytvořili konfigurátor, který byl přesměrován na eshop. Návštěvník tak měl možnost sám si vybrat z možností a měl jistotu správného výběru.
Zvýšení autority webstránky
Speciální pozornost jsme věnovali produktovým stránkám. Každý produkt na eshopu byl doplněn o důležité informace. Návštěvník tak měl na jedné stránce všechny potřebné informace potřebné k rozhodnutí. Kromě doplnění textového popisu, byly doplněny i bližší technické parametry. Také ilustrační obrázky s ukázkami nasazení a infografikami. V některých případech webstránka dokonce obsahovala video, týkající se produktu a montáže. Při analýze použitelnosti jsme použili nástroj HotJar, pomocí kterého jsme doladili obsah webové stránky.
Správa PPC kampaní v Google Ads
Postupně jsme kompletně přepracovali všechny kampaně. Stávající kampaně jsme inovovali na novější a starší kampaně jsme postupně vypínali. Optimalizovali jsme i všechna aktiva – texty, tituly, popisky a obrázky. Od vedení jsme dostali povolení výrazněji navýšit rozpočet. Změny na eshopu a produktových stránkách spolu s novým nastavením reklamních kampaní byly úspěšné.
Meziroční nárůst tržeb o 36%
Prakticky okamžitě stoupl prodej eshopu do zcela nových úrovní. Kampaně jsme pečlivě optimalizovali a web neustále vylepšovali. Každý měsíc jsme pak mohli vyhodnotit růst, který jsme na konci roku zhodnotili na úžasných 36%. Vedení i my jsme se velmi těšili, jelikož v té době většina eshopů zaznamenávala pokles. Firma tak podchytila rostoucí poptávku v oblasti ekologického vytápění a managementu topení.