
Google Tag Manager – optimalizace marketingových strategií
V současné digitální době je pro každého podnikatele a podnik nezbytné sbírat a analyzovat údaje o chování návštěvníků na webových stránkách. Lépe tak porozumíme jejich potřebám

Google Analytics 4 – průvodce novými funkcemi a nastavením
Snad každý zná nástroj pro analýzu webových stránek a aplikací, Google Analytics. Starší verzi Universal Analytics nahrazuje novější – Google Analytics 4. Přináší nové užitečné funkce

Google Merchant Center – efektivní online prodej
Chystáte se začít prodávat své produkty online, případně si chcete zlepšit prodeje na již rozjetém e-shopu? Google Merchant Center je efektivní nástroj, který vám v tom

Digital Partner se stal Shoptet Partnerem
Naše agentura se stala specializovaným Shoptet Partnerem. Co to pro naše klienty znamená a proč jsme se rozhodli právě pro Shoptet? Jedná se o ecommerce řešení,

Volkswagen Slovakia – prohlídka přes Google Street View
Unikátní přehlídka přes Google Street View byla v koncernu první svého druhu. V naší marketingové agentuře Digital Partner jsme tak zrealizovali Street View prohlídku závodu Volkswagen

Jak na online marketing pro hotely? Využijte sílu digitálních médií
Online marketing dnes hraje hlavní roli také v hotelovém marketingu. Tento segment začal využívat digitální média velmi rychle, prakticky s jejich nástupem. V současnosti s nimi

Digital Partner má certifikaci od Meta
Naše agentura získala specializovanou certifikaci od Meta. Co to pro naše klienty znamená a proč jsme se rozhodli právě pro tento krok? Význam sociálních sítí Jak

Reklama na YouTube – Kompletní průvodce jejím nastavením
Hledáte způsoby, jak dostat vaši značku do povědomí lidí, případně získat více konverzí? Za pozornost rozhodně stojí reklama na YouTube. Ta přináší široké možnosti, a pokud

Performance Max – Maximálně výkonné kampaně pro váš byznys
Google neustále hledá nové způsoby, jak podnikatelům a firmám usnadnit podnikání na internetu. Nejnovější typ smart Google Ads kampaní, Performance Max, využívá zejména automatizaci a strojní

Hlavní trendy v sociálních sítích
Sociální sítě se hýbou neustále nějakým směrem, ale nikdo přesně neví, jak to bude vypadat za týden, natož za rok či dva. Dokážeme však zjistit, jakým

Aktuální trendy v eCommerce – přizpůsobte se online trhu
Aktuální situace ovlivnila online trh, a to s sebou přináší nové výzvy. Ti z vás, kteří se dosud ve svém podnikání nevěnovali elektronickému obchodování, by nyní

15 osvědčených tipů pro dobrý eshop
Toužíte po vlastním eshopu nebo v tomto okamžiku už nějaký rozjíždíte? Existuje množství dostupných řešení, jak na to, přičemž svůj vlastní eshop můžete mít již během

Email marketing: 10 rad, jak vytvořit poutavý newsletter
Email marketing patří mezi důležitou formu komunikace. Mnoho podnikatelů a firem už zjistilo, že při jeho správném používání dokáže opravdu pomoci. Monitoring z roku 2018 ukázal,

Co je branding a jak vám může pomoci?
O brandingu se hovoří v souvislosti s propagací brandu, tedy značky. Jde o jakousi identifikaci a objasnění určité nabídky nebo služby na trhu a její rozpoznání

Co je to online marketing a co obnáší?
Kdybychom to měli říci zjednodušeně, pod online marketingem rozumějte veškeré činnosti na internetu, které vedou k prodejům produktů a služeb. Dnes je již téměř polovina světové