Volkswagen Slovakia – prohlídka přes Google Street View

Volkswagen Slovakia - prohlídka přes Google Street View

Unikátní přehlídka přes Google Street View byla v koncernu první svého druhu. V naší marketingové agentuře Digital Partner jsme tak zrealizovali Street View prohlídku závodu Volkswagen Slovakia v Bratislavě. Jak to celé probíhalo a kolik zhlédnutí to za ta léta mělo? Nahlédněte s námi do zákulisí tohoto zajímavého projektu.

Google Street View a prohlídka exteriéru závodu

Z důvodu komplikované realizace snímání exteriéru závodu můžeme říci, že šlo o velmi náročný projekt. V objektu se totiž běžně nachází kolem 15 000 zaměstnanců a externích dodavatelů. Navíc, v závodě je neustálý pohyb materiálu a rozpracované výroby. My jsme si ale poradili.

Hlavním záměrem tohoto projektu bylo zlepšení navigace novým zaměstnancům a externím dodavatelům, jakož i orientace v rozsáhlých prostorách závodu. A protože Google Street View dosud nebyl nasazen v žádném závodě v rámci koncernu Volkswagen, šli jsme na to, jak se řekne, od piky.

Profil Volkswagen Slovakia

Řekněme si nejdřív něco o samotném zadavateli. Věděli jste, že bratislavský závod Volkswagen Slovakia je jediným automobilovým závodem na světě, vyrábějícím vozidla pěti značek pod jednou střechou?

Vyrábí exkluzivně Volkswagen Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne, Volkswagen up!, Volkswagen e-up!, ŠKODA Citigo a SEAT Mii. Více než 99 % produkce směřuje na vývoz, a to až do 148 zemí světa. Největší trhy, kam směřují vozidla, jsou přitom Německo, USA a Čína.

Přejděme tedy na samotný projekt.

Detailní příprava

Již při prvním setkání nám bylo jasné, že zkoordinovat celý proces bez narušení provozu a dosáhnout kvalitního materiálu bude složité. Samotné realizaci proto předcházelo velmi detailní plánování. Snímání závodu bylo třeba provést co nejrychleji, a tedy po dobu nejméně frekventovaných hodin.

Pohyb lidí

Jak jsme již zmínili, v tomto objektu se běžně pohybuje kolem 15 000 zaměstnanců a externích dodavatelů. Pohyb lidí je tedy opravdu neustálý. Tento problém se nám však také podařilo eliminovat na minimum, a to právě díky důslednému plánování. Ve finále se tak v přehlídce vyskytuje jen minimální množství lidí. Jejich počtem jsme byli sami překvapeni.

Pohyb vozidel

Největším problémem nebyl pohyb lidí, ale pohyb vozidel. Focení se muselo realizovat v plném provozu a vozidla nebylo možné odklonit od snímaného úseku. Kromě toho dlouhodobější zastavení vozidel by představoval problém s dodávkami zboží do výroby.

Obrovská nákladní auta také zabírala velký prostor a mohla tak stínit velkou plochu výhledu a tím znehodnotit celý záběr.

Nejtěžší část

Nejsložitější na tom všem bylo nasnímání nejvíce exponovaného úseku, který představuje hlavní vchod s přístupovou cestou. Dvakrát jsme se o to pokusili, ale pohyb byl pořád příliš velký. Proto jsme museli snímání nechat, a to v době odhadovaného minimálního pohybu.

I tehdy byl však pohyb tak velký, že se nenašla ani minuta, která by byla vhodná ke snímání. Tehdy už byla nutná pomoc pracovníků závodu, kteří na pár minut zastavili dopravu směrem dovnitř i ven ze závodu.

O projektu

Milujeme čísla, a tak vám projekt představíme i formou nich. Při tomto projektu bylo pořízeno a zpracováno 1 272 fotografií a vyretušováno 202 evidenčních čísel vozidel (EČV).

Při EČV jsme zároveň použili nový postup. S ohledem na velký počet statických vozů jsme se rozhodli vyretušovat EČV přímo ve fotografii, a ne dodatečně pomocí klasického rozmazání. Dosáhli jsme tak větší čistoty a výsledku bez rušivých elementů.

Virtuální prohlídka

Prohlídku závodu si můžete samozřejmě prohlédnout Street View Volkswagen Slovakia.

Poděkování

Rádi bychom poděkovali Volkswagen Slovakia za příležitost a čest podílet se na tomto ojedinělém projektu pro největšího evropského výrobce automobilů. Chtěli bychom také poděkovat za přátelský a nadšený přístup zainteresovaných lidí a jejich podporu a pomoc ve složitých situacích v terénu.

Budujte váš biznis s nami

5 milionů zobrazení

Google Maps jsou naše srdeční záležitost. Oblíbili jsme si tento produkt hned od začátku. Mapy od Google byl také náš první produkt, se kterým jsme začínali.

I proto nás nesmírně těší, že i s odstupem času nám chodí taková milá uznání od Google. Máme velkou radost. Vidíme, že i s odstupem času přitahuje pozornost lidí, a to nás upřímně těší.

Budujte váš byznys s námi

Naše agentura Digital Partner je certifikovaným partnerem Google. Naším úkolem je pomáhat klientům efektivně komunikovat v internetovém prostředí, a to pomocí našich marketingových a reklamních služeb.

U každého projektu se snažíme zohlednit specifika dané firmy, přičemž kvalitu klademe na první místo. Proto se o váš marketing postaráme takovým způsobem, jako kdyby se jednalo o náš vlastní.

Konzultace

Rezervujte si marketingovou konzultaci s naším specialistou.

Více k přezkoumání

Jak vytvořit úspěšnou reklamu na YouTube?

Jak vytvořit úspěšnou reklamu na YouTube?

Hledáte způsoby, jak dostat vaši značku do povědomí lidí, případně získat více konverzí? Za pozornost rozhodně stojí reklama na YouTube. Ta přináší široké možnosti a